Heeft U Hulp Nodig?

Online Ticket Systeem

Tijdens kantooruren kunt u ons direct bereiken door een mail te sturen naar support@transmega.nl. Er wordt dan direct een ticket aangemaakt en u ontvangt van ons een bevestiging. Lees hieronder hoe u snel een support ticket aanmaakt. Tickets worden gemiddeld binnen 2 uur beantwoordt tijdens kantooruren, uiteraard proberen we ook buiten kantooruren uw ticket zo snel mogelijk te beantwoorden. Als het een spoed verzoek betreft, geeft u bij het maken van het ticket aan dat het spoed betreft. Dan krijgt uw ticket prioriteit.

Hoe Maak Ik Een Ticket Aan?

Volg de onderstaande drie stappen om snel een supportticket aan te maken.

  1. Klik hier om naar het ticketsysteem te gaan
  2. Klik op "Een ticket aanmaken"
  3. Vul het formulier zo volledig mogelijk in, klik op "Aanmaken"

Live chatten met supportmedewerker

Klik rechts beneden op het groene balkje met daarin "Online". Er zal dan een chatomgeving geopend worden. Indien niemand beschikbaar is, zal er een formulier verschijnen.

Snel Contact Opnemen